برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
English فارسی
logo

بیمارستان شهید مدنی آذرشهرShahid Madani Azarshahr hospital

فهرست اصلی

رئیس اداره امور عمومی





رئیس اداره امور عمومی: محسن اسماعیلی کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی                                                                                              

شرح وظایف رئیس امور عمومی بیمارستان 
 
 ۱) دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
 
۲) نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان ازنظرساختمان، لوازم و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تعیین هزینه آنها و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مسئولان مربوطه
 
3) انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم ساز ی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
 
4) تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان
 
5) برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
 
6) برنامه‌ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری
 
7) سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین واحد های تابعه
 
8) پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه
 
9) برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی به بخش خصوصی
 
۱0) برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی انبارداری، تعمیرات و نگهداری خودروها
 
۱1) رضایت‌سنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمان‌سنجی ارائه خدمات
 
۱2) رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن
 
۱3) انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها
 
۱4) رسیدگی و صدور دستور لازم به نامه‌ها و گزارشهای رسیده
 
۱5) امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی، مأموریت و... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
 
۱6) شرکت در نشست‌ها و کمیسیونهای گوناگون برابر دستور
 
۱7) بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق
 
۱8) نظارت و کنترل ورود و خروج افراد و وسائط نقلیه
 
 
 
كارگزين (اصغر رضائی)
 
كارگزين زير نظر مسئول امور اداري و پرسنلي انجام وظيفه مي­نمايد  
 
 شرح مسئوليت و اختيارات :
 
كنترل ورود و خروج از طريق برگه هاي مربوطه و دستگاه كارت ساعت
 
تطبيق مرخصي هاي استحقاقي ، استعلاجي ، بدون حقوق و ساعتي
 
بايگاني مدارك پرسنلي
 
تنظيم قراردادهاي پرسنلي
 
صدور احكام پرسنلي
 
صدوركاردكس مرخصي ساليانه
 
تنظيم كاركرد ماهيانه پرسنل جهت پرداخت حقوق ماهيانه
 
انجام امور اداري مربوط به بيمه كاركنان ( تامين اجتماعي + تكميلي
 
هماهنگي و انجام امور رفاهي
 
پيگيري ابلاغهاي داخلي و صدور تسويه حساب پرسنلي
 
تنظيم آمار ماهيانه
 
وظایف بخش بایگانی: (سکینه زارع پور)
 
كنترل نامه ها و استعلامات وارده به بايگاني جهت قرار دادن در پرونده ها
 
نظارت بر تحويل و دريافت پرونده ها از قسمتهاي مختلف
 
تشكيل پرونده برابر كدهاي تعيين شده در قسمتهاي مربوطه
 
بايگاني نامه ها و پيش نويس ها و استعلامات
 
ثبت نامه هاي وارده در سيستم رايانه اي بايگاني
 
ثبت نامه ها و پرونده ها در دفاتر بايگاني
 
شماره گذاري كليه سوابق ارسالي به بايگاني
 
تحويل گرفتن پرونده و نامه ها از دبيرخانه و بررسي شماره صادره آن پرونده
 
ويرايش پروند ه هاي وارد به بايگاني
 
جستجوي پرونده ها در سيستم رايانه اي و دفاتر بايگاني
 
برگ شماري و شماره گذاري پرونده هاي وارد به بايگاني
 
جابجايي پروند ه هاي وارده در بايگاني و طبقه بندي آنان براساس كد گذاري
 
بايگاني نمودن كليه برگه هاي وارد در بايگاني و جابجا نمودن آنان در پرونده هاي مربوطه
 
تعويض زونكن هاي فرسوده و پشت نويسي پروند ه ها و زونكن ها
 
شرح وظایف متصدی امور دفتری: (زهرا طاهری)
  1. تايپ كليه نامه ها و گزارشات ارجاعي از جانب مقام مافوق
  2. مقابله پيش‌نويس نامه‌هاي تهيه شده با پاكنويس آنها
  3. پاسخگويي به مراجعات حضوري و تلفني
  4. بازبینی و تصحيح مطالب تايپ شده
  5. ضبط و نگهداري اطلاعات دريافت شده پس از انتقال به كامپيوتر براساس ضوابط و استانداردها
  6. ثبت خلاصه مشخصات، موضوع، شماره و جريان نامه‌هاي وارده و صادره
  7. انجام اقدامات لازم در زمينه نگهداري و بايگاني کردن پرونده‌ها، اوراق، نامه ها و گزارشات وساير اسناد و مدارک واحد مربوطه در محل‌هاي مخصوص
  8. بازبيني و كنترل ضمائم نامه‌هاي وارده و صادره
  9. تفکيک و توزيع نامه‌ها و گزارشات و ساير مکاتبات بين افراد واحد مربوطه و پيگيري‌کردن آنها
  10. بايگاني و ثبت كليه پرونده هاي پرسنلي كاركنان
  11. پيگيري تكميل مدارك استخدامي افراد معرفي شده براي استخدام و ارسال براي صدور حكم
  12. هماهنگي معرفي افراد معرفي شده براي استخدام جهت طی آزمون های پزشکی، اجتماعی و امنیتی
  13. انجام استعلامهاي لازم از قبيل حراست و گزينش براي افراد معرفي شده
  14. انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق