برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.
دانلود ورژن جدید فایرفاکس
دانلود ورژن جدید کروم
شنبه 15 دي 1403
info@azarshahrinfo.tbzmed.ac.ir
English
فارسی
34227777 041
بیمارستان شهید مدنی آذرشهر
Shahid Madani Azarshahr hospital
صفحه اصلی
معرفی بیمارستان
رئیس بیمارستان
معرفی بیمارستان
بیمارستان در یک نگاه
چارت سازمانی
رسالت و چشم انداز بیمارستان
حراست
واحد پرستاری
مدیر خدمات پرستاری
واحدکنترل عفونت
خود مراقبتی
آموزش
آموزش به بیمار
آموزش به کارکنان
جوانی جمعیت
محتوای آموزشی مراقبت های حمایتی تسکینی
واحد ها
مدارک پزشکی
ترخیص
پذیرش
فرآیند پذیرش
تعرفه
بهداشت محیط
مدیریت خطر حوادث و بلایا
واحد بهبود کیفیت و اعتباربخشی
معرفی مسئول واحد
اعتبار بخشی
گواهینامه
سایت اعتباربخشی
کمیته های بیمارستان
واحد ایمنی بیمار
قوانین و مقررات
فرآیندهای اصلی بیمارستان شهیدمدنی آذرشهر
واحد منابع انسانی
رئیس اداره امور عمومی
کارشناس
متصدی تایمکس
قوانین و مقررات
مدد کاری اجتماعی
بخش های درمانی
اورژانس
جنرال
دیالیز
زنان و زایمان
جراحی زنان
بلوک زایمان
پاراکلینیک
داروخانه بستری و سرپایی
آزمایشگاه
رادیولوژی
درمانگاه تخصصی
نوبت دهی اینتر نتی
مسئول درمانگاه
حوزه های تخصصی
راهنمای مراجعین
رضایت سنجی
کمیته اخلاق بالینی بیمارستان
تماس با ما
میز خدمت
ثبت شکایات ،پیشنهادات و انتقادات
شماره تلفن ثبت شکایات ،پیشنهادات و انتقادات
روزها و ساعات ملاقات
فهرست اصلی
فهرست اصلی
معرفی بیمارستان
انتقادات ، پیشنهادات و شکایات
تماس با ما
گالری تصاویر
چارت سازمانی
واحد بهبود کیفیت و اعتباربخشی بیمارستان شهید مدنی آذرشهر
معرفی مسئول واحد
شرح وظایف:
*کمیته های بیمارستانی
*فرایندهای اصلی بیمارستان
*رسالت و بیانیه بیمارستان
-معرفی مسئول واحد:
خانم مهندس رقیه احمد زاده
شماره تلفن مستقیم34597673
شرح وظایف واحد بهبود کیفیت
و اعتباربخشی :
- تدوین برنامه استراتژیک بیمارستان با هدایت تیم مدیریت اجرایی بیمارستان .
- تعیین و نشر بیانیه رسالت بیمارستان در سطح واحدهای مختلف بیمارستان .
- تدوین برنامه عملیاتی سالیانه، پیشبرد، هماهنگ و یکپارچه سازی برنامه های بهبود کیفیت، ارتقای ایمنی بیمار در راستای الگوی اعتباربخشی و نظارت بر کلیه امور اعتباربخشی بخش ها.
- تدوین برنامه بهبود کیفیت فراگیر بیمارستان در موضوعات بالینی و غیر بالینی
)
مدیریت، امور مالی، خدمات پزشکی، خدمات پرستاری، خدمات عمومی و پشتیبانی، خدمات پاراکلینیک
(
- هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های بهبود کیفیت در بیمارستان .
- پایش مستمر برنامه بهبود کیفیت، داده ها، اقدامات و مداخلات مدیریتی از طریق تحلیل شاخص ها .
- تدوین سیستم ها و فرآیندهای بیمارستان منطبق بر اصول بهبود کیفیت طراحی شده .
- تدوین شاخص های مهم عملکردی اختصاصی، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی و زمان دار جهت فرآیندهای مختلف بیمارستان .
- تهیه گزارش سالیانه برنامه بهبود کیفیت بیمارستان .
- تصویب خط مشی و روش های دریافتی از واحدهای مختلف بیمارستان .
- نظارت بر روند و اجرای خط مشی و روش های بیمارستان .
- پیگیری و هماهنگی پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی در واحدهای مختلف بیمارستان .
- همکاری در جهت ایجاد نظام گزارش دهی خطاهای پزشکی و غیرپزشکی در بیمارستان .
- هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیتهای بهبود کیفیت در کل بیمارستان .
- نظارت مستمر بر تشکیل و اجرای مصوبات سایر کمیته های بیمارستانی .
- نظارت بر تحلیل شاخص ها و برنامه های عملیاتی .
- همکاری با سایر کارشناسان واحدهای دیگر در زمینه های ارزشیابی، تشکیلات بیمارستانی و غیره .
- پیاده سازی سیستم های بهبود مستمر کیفیت و مشارکت در ممیزی داخلی بیمارستان و تهیه گزارش ممیزی و پیگیری اقدامات اصلاحی
- بررسی و تحلیل شرایط موجود و پیشنهاد راهکارهای علمی و عملی به منظور رفع کاستی ها و نارسایی های سیستم .
- جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان، لوازم و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط به پیرامون آن و ارایه به مسئولین مربوطه .
فرآیندهای اصلی بیمارستان شهیدمدنی آذرشهر