مسئول متصدی تایمکس : خانم طاهری
شرح وظایف مسئول تایمکس (حضور و غیاب)
ثبت شیفتهای کاری و سایر اطلاعات اولیه طبق سیاستهای دانشگاه
ثبت نام پرسنل جدید در سیستم حضور و غیاب
· تعریف چهره یا اثرانگشت
· ثبت مشخصات پرسنل در نرم افزار حضور و غیاب
. تعریف شرایط کاری پرسنل
اعلام شروع یا خاتمه کار (شروع و پایان کار) کارکنان به امور مالی،
نظارت بر نحوه ثبت ورود و خروج پرسنل و جلوگیری از تخلفات احتمالی آنان
نظارت بر نحوه عملکرد دستگاه حضور غیاب و اطمینان از عملکرد صحیح آن
خواندن اطلاعات (تخلیه) یا نظارت بر تخلیه دستگاه حضور و غیاب
انجام و یا نظارت بر انجام به روز رسانیهای مورد نیاز دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب
کنترل مستمر حضور و غیاب کارکنان ، اعلام نواقص ثبت ورود و خروج (ترددهای ناقص) پرسنل به واحدهای مربوطه، پیگیری جهت رفع نواقص
تهیه کلیه گزارشات مربوط به کارکرد پرسنل و ارائه به مسئول مافوق
تهیه و ارائه گزارشهای درخواستی سایر مدیران (گزارشات کارکرد، مرخصی، غیبت،کسر کار و ...)
تهیه خروجی از نرمافزار حضور و غیاب جهت محاسبه حقوق و دستمزد و ارائه به واحد مربوطه (امور مالی)
حفاظت از اطلاعات سیستم حضور و غیاب
ارتباط مستمر با واحد پشتیبانی دانشگاه حضور و غیاب و پیگیری جهت رفع مشکلات سختافزاری و نرم افزاری سیستم حضور و غیاب
بررسی وضعیت دستگاه های متصل به سامانه
انتقال اطلاعات پرسنل ما بین دستگاه ها
تنظیم ساعت و تاریخ دستگاه های حضورو غیاب
انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود
تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی جهت پرداخت
مدیریت و انجام چاپ و تکثیر اسناد، مدارک، مکاتبات و گزارشات سازمان
دریافت مکاتبات
ثبت مکاتبات
اخذ نامه های واصله برای رئیس واحد
ثبت مرخصی ها در لیست کارانه و ارائه به امورمالی
انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق